Skoj!

Jag har blivit utmanad av Mie:

3 saker som jag gillar
** Pyssla, rita med kol och möblera om.

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
** EU, maktmissbruk och när Coop Forum glömt beställa hem falukorv.

3 viktiga saker i mitt rum:
** Det finns ärligt talat inga viktiga _saker_ där...

3 slumpvis valda fakta om mig:
** Jag har fem syskon, jag har gått ur kyrkan, jag kan äta nästan hur mycket glass som helst.

3 saker jag vill göra innan jag dör:
** Pierca "tragus", besöka alla länder som börjar på bokstaven "i" och träffa mina barnbarn.

3 saker som jag kan göra:
** Läsa runor, sy och hjula.

3 saker som jag inte kan göra:
** Städa, köra bil och tapetsera.

3 saker som jag säger mest:
** "Om du förstår hur jag menar", "Nej" och "Sluta nu".

3 kändisförälskelser:
** Ralph Macchio, Joey Tempest och Rob Lowe (Oh my gosh!).

3 stycken som jag tror kan svara på dessa frågor:
** Snigelina, Johanna och Annika

Kommentarer
Postat av: Sandra

Pierca tragus tycker jag du borde göra, det är jättefint :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback