Det är så fint!

Lillsnorpan har fått en del av husets vardagsrum, och världens bästa farfar har varit här i helgen och tapetserat. Signe har den tvivelaktiga turen att vara född efter två bröder, så gissa vad är det för färg på tapeterna? Rooooooooosa!

Det fattas några lister, det ska införskaffas krokar att sätta upp taklampan och sänghimmeln med, två stolar till bordet Signe fått av sina kusiner måste vi också hitta och så ska sängen slipas och rödlaseras. Sen är det tänkt att hon ska ha wallies med nyckelpigor på väggen. Sockersött - javisst! =) Här är en glimt av resultatet:

Fönstret med spetsgardinen!

Rumsinnehavaren själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Maja jag tycker det blev jättefint! Riktigt lyckat!!! Mvh Johanna

2006-03-05 @ 18:53:35
Postat av: Sara

Åh, så fiiiiint och gulligt det blir! NÄSTAN så jag ångrar att vi har blått i Stellas rum ;-)

Postat av: Hanna

Tja Signebruttan! Vilket snyggt rum du har fått! Och vilken lyx med EGET rum!!! Jag har ju bara en liten lekhörna i vardagsrummet, det är allt =(. Men vem är i sitt rum ändå? Det är ju mycket roligare att t.ex banka på tv:n, riva bland handdukar eller helt enkelt bara förfölja mamma =D Fråga din mamma när jag kan få komma och titta på ditt rum ;-) Kram från Hanna

2006-03-06 @ 08:44:35
URL: http://www.babyfriends.se/medlem/hanna05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback