Yes!

Jag har äntligen hittat förklaringen till att man inte kunnat se bakgrundsgrafiken här på bloggen på ett bra tag. Eftersom bilderna låg på Geocities servrar och de stryper trafiken till användarnas sidor om det blir för många besök under en och samma timme (hur sjukt är inte det?) så tänkte jag att det var därför. Men nu kunde jag helt plötsligt inte logga in där heller, så jag kikade in till min gamla Yahoo-mail och där hade jag minsan fått inte mindre än _två_ noticemail om att de skulle ta bort mitt webbytrymme pga. att den inte uppdatarats på ett år. SKIT OCKSÅ! Min Yahoomail använder jag inte heller länge och den har förresten Geocities också deletat en gång. Tio år gamla mailkontakter och konversationer försvann för alltid. *snyft*

Nu har Jesper i alla fall fixat nytt webspace åt mig och jag har lagt ut grafiken igen, äntligen ser det ut som det ska här inne! Sen passade jag på att lägga ut Hjalmars gamla hemsida. Den har visst inte uppdaterats sen har var fyra månader, och nu fyller han ju sex år nästa månad. Men endel av er som läser här kände inte oss när Hjalmar föddes så jag tänkte att det kunde var kul att se. =)

Hjalleballebus!

image117


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback