Kejrå!

Jag har blivit utmanad av Sanna!

Instruktionerna är som följer: slå upp rätt nummer i mobilens telefonbok och svara sedan på frågorna.

Har du kysst nummer 7?
* Nej, det är nummret till fritids på Axels förra skola. Har inte kysst en enda själ där, jag lovar.

Har du träffat nummer 9 i veckan?
* Nej, det är ett annat nummer till Ekbackaskolans fritids. Spännande det här...

Älskar du nummer 10?
* Det kan jag väl inte påstå. Emilia är en fN-kompis jag nästan aldrig pratar med nuförtiden.

Är nummer 11 en sötnos?
* Ja, hon är faktiskt himla söt. Det är min granne i 38:an och mamma till killarnas kompis.

Är nummer 15 en bästis?
* Kunde varit? IQ Svar, men jag har inget...

Har nummer 16 gått i samma klass som du?
* Nope, Jenny är ännu en fN-väninna vars blogg ni hittar här.

Brukar du hänga med nummer 19?
* Javisst! Det är Js lillasyster Johanna.

Är nummer 20 bra?
Johanna N är kalasbra!

Vet du om nummer 31 har ett förhållande?
* Det tänker jag inte dryfta om här i bloggen. Js storasyster Maria. 
 
Hur känner du nummer 38?
* Inte alls. Nummerupplysningen Utland.

Är du intresserad av nummer 42?
* Inte på det lilla viset. Det är en av mina allra första barndomskompisar, Priscilla.

Hur länge har du känt nummer 49?
* Hjalmars "svärfar". ;o) I... få se nu... fem år och en månad, sedan inskolningen på dagis.

Jag utmanar JennyAnna och Tine.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt! Jag snor den!

Postat av: Sanna

Se där! Det var väl inte så farligt!;-)

2008-09-15 @ 09:37:55
Postat av: Clara

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-07 @ 18:22:37
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback