Hipp hipp... HURRA!

Ett år har redan gått, idag är det Signes första födelsedag! G*R*A*T*T*I*S underbara unge!

Nyfödd!


Ett år senare!


Vi fuskade med kalaset, redan i söndags kl. 14 kom nära och kära för att fira Signe. Högtidligheternas huvudperson var rätt ointresserad av paketen, så där fick jag rycka in. =) Hon fick drivor av fina kläder, halsband med tillhörande förvaringsask, gulliga gosedjur och annat smått och gott.

Signe modellar i nya kläder!


<Fulaste tårtan jag gjort! *s*


Och idag drällde det in kort, bland annat fick Signe idolkort av
Eskil och detta fantastiskt fina grattis av  Stella som hennes mamma gjort, tack allihop, vi blev jätteglada!

Finaste kortet!


Idag har vi mest födelsedagsmyst, men på eftermiddagen kom Hanna och hennes mamma hit och åt tårta! Jag fick en toksöt, kramgo mätsticka som jag tänkte ha i mitt nya rum!

Signe har fått present av Hanna!


Hanna försökte verkligen ta seden dit hon kom, men hon gillade visst inte att äta tårta med händerna.

Äta tårta? Klart jag kan!


Jag måste nog tvätta mig!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis igen Signe och tack för tårtan!! Den var jättegod, men den smakade som bäst på sked ;-)

Kram från Hanna!

Postat av: Åse, Melker & Alfred

Grattis Signe! Du verkar haft en härlig dag!!
Vilket fint kort Stellas mamma gjort till dig! ;-)

2006-04-13 @ 09:22:12
URL: http://didriksson.blogg.se
Postat av: Mia

Grattis i efterskott!
Vilken sötunge, å vilken underbar jacka med hjärtan(jag älskar rosa på ungarna, fast det är ju nästan "tabu" numer att klä töserna i flickigt rosa:)

Tårtan såg smarrig ut oxå:) / Mia m IZa & Klara

2006-04-13 @ 18:29:47
URL: http://nilberg.blogg.se
Postat av: Experten!!

Meen gumman!! torka munnen den är ju FÖÖR snnuskigt ;O

2007-10-31 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback