Lata dagar...

Äntligen sol och värme! Vi svettas ihjäl och _jag_ älskar det i alla fall! =D



Översjön via mobilkameran. Jag förstår precis varför alla Vibyfamiljer promt måste åka till Rösjöbadet. Det gör jag. Inte.

Efter en veckas vistelse på landet har vi nu landat här hemma igen. Tyvärr glömde vi kameran, men här kommer lite inre minnesbilder så får ni visualisera det istället.

Farmors alla blommor

Farmors mat

Farfar snickrar på båten

Lucky jagar tennisbollar

Sjön med det röda, järnrika, alldeles klara vattnet

Kusiner

Sova skavfötters

Utedass

Åskan som dundrar i urbergen

Loppis

Solvarma bilar

Hundhår i maten

Kattungar (fyra kullar!)

Plocka blåbär

Barfota på grusvägen

Badkläder på tvättlinan

Kan det bli mer somrigt?





Ravalen i solnedgång, även denna gång via mobilkameran.


Kommentarer
Postat av: Annika

Din mobilkamera är fan så mycket bättre än min vanliga. Måste köpa ny. Men mina bilder i huvudet blev jättefina! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback